De mult trebuia să mă fi ocupat eu de această leapşă, pentru că Andra săraca a trimis-o de nu ştiu când. Dar în această seară aplic zicala „Mai bine mai târziu decât niciodată” şi trec la scris: serialele mele de zi cu zi.

Mă rog, nu că ar fi aşa de mult de povestit. Să fiu sinceră, serialul la care m-am uitat ultima dată a fost „Vampire diaries”, care e acum în pauza dintre două sezoane… Şi cam atât, presupunând că anime-urile nu se pun, nu? (deşi nici la anime-uri nu m-am mai uitat de nu ştiu când).

Dacă stau bine să mă gândesc, e mai lungă lista cu episoadele la care m-am uitat acum ceva vreme sau cu alea la care am încercat să mă uit şi n-am reuşit. De exemplu, mi-a plăcut foarte mult Lost. Adică mă rog, primele două sezoane, după care n-am mai avut răbdare deloc cu el, mi s-a părut că nu mai avea niciun sens şi că s-a dus totul naibii, aşa că l-am abandonat. True Blood mi-a dat fiori, şi nu în sensul bun: după trei-patru episoade în care accentul chinuit al actorilor mi-a zgâriat urechile, am renunţat fără regrete. Dr House îmi place, dar nu am avut răbdare să mă uit pe calculator, preferam să mai arunc câte un ochi pe AXN în weekend-uri…

Concluzia: nu prea mă uit la seriale. Dar îi pasez leapşa Denisei.