„Era o seara linistita in Orasul Lactatelor, cand s-a dat alarma. O pisica fusese zarita la periferie.

Cascavalul a instaurat stare de urgenta si a chemat pe toata lumea in piata publica.

–       Ce ne facem, fetelor?, s-a panicat Smantana.

–       Fugim, a strigat Branza topita, gata sa-si piarda cu totul forma de emotie.

–       Ba ramanem si luptam, se imbatosa Untul.

–       Bine ca esti tu tare c-ai stat la rece, bombani Iaurtul.

–       Eu zic sa lasam Laptele de Soia aici si sa fugim cat vedem cu ochii, soptea Mozzarella in urechea oricui era interesat.

–       Gata, sa ne linistim. Ca Primar al orasului, eu, Cascavalul, va propun un plan…

Intre timp, in alta parte a orasului, Miez de Lapte, care nu auzise alarma, pleca in fuga spre o intalnire secreta cu Miez de Nuca si Miez de Noapte. Stabilisera sa se vada la marginea orasului, iar Miez de Lapte era in intarziere. Impreuna formau Clubul Miezurilor…”

–       Stai putin. Nu-mi place cum suna „Clubul Miezurilor”.

–       Pai …!

–       Daca chiar vrei sa scrii despre asta, trebuie sa gasesti niste denumiri mai originale.

–       Dar…!

–       Serios! Si ce-i cu incheierea?

–       Nici n-am ajuns acolo!

–       Nu stiu ce sa zic…

–       Ma lasi sa scriu?!

–       Vreau doar sa iti dau niste sugestii! Mici sugestii!

–       N-am nevoie! Mi-ai povestit intamplarea, o puneam pe hartie asa cum mi-ai zis-o!

–       Dar scrii despre mine, fii putin mai poetica! Sa nu uiti sa notezi ca sunt gustos ca o crema de smantana!

–       Bine.

–       Si ca atunci cand auzi de mine, iti imaginezi o bomboana de lapte!

–       Ihim. Stii, inca nu am inteles cum ai ajuns aici pe masa…

–       Si am mult mult calciu! Si pot fi combinat cu orice, sarat sau dulce, pe frigarui, cu dulceata sau cu fructe!

–       OK, gata, treci inapoi in frigider.

–       Pe bune, combinatiile-s nelimitate, sunt ca o piesa care se potriveste in orice puzzle de mancare!

–       Am inteles, acum pa-pa!

–       Staaaaai, sa nu uiti sa scrii sa esti fan branza!

***

Acest articol participa la SuperBlog 2013.

delaco_retete_dml_extra_21