shadowedPartea I – Ura

Ochi de razboinic, miscari de spadasina, iar dincolo de figura perfecta, numai foc. Niciun dusman n-a fost asa de periculos. Niciun soldat n-a fost mai aprig. Killer Queen, regina pe care regatul nu a vrut-o, care a condus o rebeliune, care incalca toate regulile, care stapaneste tronul. Regina pe care ar fi trebuit sa o ucid.

Ura mea pentru regina e veche si arde ca fierul incins intre coaste. Ma sufoc cand o privesc, mi se-nclesteaza dintii in gura, mi se strang degetele-n pumni. Ar fi trebuit sa o omor atunci, in noaptea cand mergea printre fum si cenusa, pe campul de lupta. Dar n-am putut. Cand lama pumnalului a lucit in intuneric, gata sa loveasca, parfumul ei m-a izbit in piept, mi-a zdrobit ura, mai puternic ca o vraja. „Arma ei secreta este parfumul”, mi-au zis, dar eu nu i-am crezut. Si in ragazul unei batai de inima, ea s-a intors spre mine si a soptit ceva. N-am inteles ce a vrut sa spuna. Am fugit.

Partea a II-a – Lupta

Multimea izbucneste in urale zgomotoase si tresar incordat, trezit din amintire. Din Asasin in garda Reginei, din soldat in Sfatuitor de seama. Ce diavol turbat m-a pus sa ma intorc si sa ajung aici, de pe campul de lupta la curtea regala? Am crezut ca n-o sa-mi gasesc locul. Aici, dusmanul nu-i in fata ta, sa-l zdrobesti in pumni. Razboiul se duce sub zambete, cutitele se rotesc sub evantaie.

O umbra rosie langa mine – ii urmaresc silueta cu coada ochiului. Se uita inspre petitori si zambeste. Ma intorc si eu spre ei. Ranjesc. Sunt toti unul si-unul, printi crescuti in puf, un stol de pauni carliontati in danteluri fistichii, veniti sa-i ceara mana. Dar undeva, printre hainele-mpopotonate, sta la panda o vipera.

E nevoie de un asasin sa gasesti un altul. Imparateasca din Nord a trimis un om s-o ucida pe Regina. Stiu ca a asteptat ziua de astazi ca sa vina deghizat in print, sa se ascunda printre petitori. Dar o sa-l gasesc inainte sa atace. Am pus la cale un turnir: cel mai demn dintre Printi va castiga inima Reginei, iar asasinul o sa joace cu mine si o sa piarda.

– Cinstiti oaspeti, luminate fete imparatesti, zic, cu glas tare (nu-s prea sigur ca-s asa de luminati, bufonii). Inaltimea Sa va ureaza bun la palat. Dintre toti, il va alege pe cel care va fi demn sa-i stea alaturi, Killer King. Insa pentru aceasta, sunteti chemati la un duel.

Katy_Perry_Killer_Queen_SP_R_ISO39L.inddMa opresc si ii vad cum incep sa se ingalbeneasca. Astia n-au pus in viata lor mana pe o sabie. Trag aer in piept si ma intreb: daca mai tac mult, oare va fugi vreunul de frica?

– Nu sunt lupte de spada. Mariile voastre trebuie sa se arate priceputi in trei incercari.

Parca le-a mai venit culoarea la loc in obraji. Adunatura de neispraviti ma masoara cu ochii mari. Stau ca niste iepuri gata sa se imprastie. Imi dau parul de pe ochi, ranjesc piezis si stiu ca pe fata osoasa, cicatricea din obraz mi-se increteste in amenintare. Ochii-mi sclipesc si unul se da inapoi.

In multime gasesc siluete care merita cercetate indeaproape. Deci asa, printre iepuri mai stau si lupi? Unul inalt, cu ochi cenusii, unul negricios, ranjind in barba, si unul cu ochi verzi reci, privind de-a lungul nasului drept spre mine, fara frica. Astia-mi sunteti? Tremur de incordare.

– In prima proba, veti aduna cele mai dulci fructe de padure din Gradina Tineretii. Le veti aduce la picioarele Reginei si le veti zdrobi intr-un pocal. Aveti timp pana la apus. In cea de-a doua, veti aduna flori de Celosia de pe Campiile Verii. Aveti ragaz pana la miezul noptii. Va veti intoarce si veti arde in pocaluri doar jumatate din jumatatea petalelor lor. Iar in a treia proba, veti merge in Labirintul de Piatra. Veti gasi sticluta cu esenta de praline. Cel care se intoarce primul si o toarna in pocal, va…

N-am timp sa termin. Cand asasinul sare din multime, cu un urlet sugrumat, eu izbucnesc ca o coarda intinsa. A cazut dintr-o singura miscare. Multimea a amutit. Aud pasii Reginei. Ma fixeaza si cad intr-un genunchi.

Epilog – Iubirea

– Tu ai ales fructele de padure? Celosia? Esenta de praline?

Nu pot sa ma uit in alta parte. Suntem ochi in ochi, eu si Killer Queen. Dau din cap

– Cele trei esente ale parfumului meu. Le-ai gasit si mi-ai inteles puterea. N-am nevoie de turnir si nici de ei, printi fara nume. Pe tine te vreau. Ridica-te. Te aleg Killer King. O sa-mi stai alaturi?

Mireasma ei ma inconjoara, ca in noaptea de atunci. Dar acum stiu de ce am fugit, de ce m-am intors. N-a mai fost ura.

– Da.

Si dintr-un Asasin, devin Killer King.

***

Acest articol participa la SuperBlog 2013.

Sursa primei fotografii: 123RF