Nu ştiu ce ar trebui să fie mai îngrijorător: eroina în costum de baie sau ursul panda vorbitor...

Nu ştiu ce ar trebui să fie mai îngrijorător: eroina în costum de baie sau ursul panda vorbitor…

Gatchaman Crowds ar fi trebuit să facă parte din categoria din3încercări, dar n-am rezistat să urmăresc mai mult de 10 minute (nici măcar un episod întreg, ce să mai zic de 3!!!). Nu îmi aduc aminte ce anume mi-a atras atenţia la anime-ul ăsta de a ajuns pe lista mea „de văzut”, dar oricum nu mai contează, acum e în categoria „de abandonat fără regrete”. Sunt sigură că are fanii lui, pe undeva. Pe mine grafica (şi lipsa de fluiditate a mişcărilor) m-a sâcâit din primele secunde. La asta s-a adăugat cu brio un personaj feminin cât se poate de enervant şi gălăgios, plus nişte costume  robotice care mă trimit cu gândul la Power Rangers şi un personaj masculin lipsit de orice farmec.

De la stânga la dreapta: erou insipid, eroină exagerată şi singurul personaj care ar fi putut avea potenţial

De la stânga la dreapta: erou insipid, eroină exagerată şi singurul personaj care ar fi putut avea potenţial

Pentru curioşi, povestea, pe scurt, sună cam aşa: în anul 2015, metropola japoneză Tachikawa este protejată de Gatchaman – războinici în armuri robotice care reprezintă manifestări ale puterilor lor spirituale. Existenţa Gatchaman este, şi trebuie să rămână, un secret, deşi momentan pare să fie ameninţată de cel mai nou membru al grupului: energetica Hajime Ichinose. Pe scurt şi fără prea multe alte explicaţii, războinicii Gatchaman vor avea de învins un adversar periculos: o fiinţă extraterestră care vrea să distrugă Pământul.

Singurul plus pe care l-am putut descoperi (în cele 10 minute chinuite) la Gatchaman Crowds a fost opening-ul: melodia e chiar interesantă. În rest, să-l urmărească cine poate:) Dar să nu ziceţi că nu v-am avertizat: Ichinose se poate dovedi foarte obositoare. Iar momentele „magice” în care Gatchamanii îşi strigă pe nume puterile sunt periculos de aproape de momentele stil „magical girl”.

Braţul lung al legii - nimeni nu poate scăpa de el

Braţul lung al legii – nimeni nu poate scăpa de el