Hopa…leapşa de la Andra…Cică să zic 10 principii după care mă ghidez în viaţă…(am întrebat-o dacă trebuie neapărat să scriu 10 şi a zis că da, la naiba). Oki…Păi să vedem. În mod clar nu o să fie neapărat „principii” din alea frumos formulate în propoziţii înţelepte şi pompoase…

1. Să gândesc pozitiv – fac eforturi să fiu întotdeauna optimistă. Desigur, nu prea îmi iese treaba asta mereu, dar eu încerc.

2. Să mă lupt să-mi fac timp şi pentru lucrurile care îmi plac – să le strecor printre alea obligatorii.

3. Să caut mereu un echilibru – de preferat ar fi să-l şi găsesc.

4. Să mă implic serios în tot ceea ce fac – uite aşa ajung să mă ataşez emoţional de tot felul de chestii.

5. Să văd lucrurile frumoase – şi să le arunc la coş pe cele urâte.

6. Să mă bucur de fiecare minuţel petrecut pe planeta asta – şi să-l apreciez aşa cum e, indiferent de cât de imperfect, plicticos sau urât ar fi.

7. Să-mi las imaginaţia să zboare pe unde are ea chef.

(şi ultimele trei, pentru care nu mă mai chinui cu nişte construcţii la modul conjunctiv)

8. Autocontrolul.

9. Performanţa.

10. Curiozitatea de a descoperi şi de a învăţa mereu lucruri noi.

Leapşa i-o pasez lui Gabi (cadou de blog nou :D) şi oricui altcuiva mai are chef să o ia.